Eenvoudig online vervoer aanvragen?

Dienstverlening

Mutas organiseert voor haar partners het niet-dringend ziekenvervoer, al dan niet in derde betalingssysteem, van en naar erkende zorgverstrekkers om wille van medische redenen.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Doe uw aanvraag

  • Online via LISA

  • Via dit formulier

  • Bel het nummer 078-15 95 95 (NL) – 078-15 65 65 (FR)

  • We registreren het vervoer

  • Er wordt een vervoerder toegewezen

  • U ontvangt een bevestiging

  • Het vervoer wordt uitgevoerd

Voor een vlotte afhandeling van uw dossier vragen we om reeds het rijksregisternummer van de patiënt bij de hand te nemen. Deze kan u terugvinden op een klever van de mutualiteit en op de achterzijde van de identiteitskaart.
Gelieve uw bevestiging steeds goed na te kijken, zonder tegenbericht gaan we ervan uit dat de aanvraag correct is en dus uitgevoerd mag worden zoals het bevestigd werd.
ambulance

Wanneer neemt u contact op?

Uw aanvraag ziekenvervoer doet u best zo snel mogelijk vanaf dat de datum en uur van uw afspraak gekend zijn, indien mogelijk ten laatste 48 uur op voorhand.

Gelieve ons zo snel mogelijk op de hoogte te houden van eventuele wijzigingen of annulaties.

In geval van laattijdige annulatie (annulatie die minder dan 2 uur voor het ophalen wordt doorgegeven) kunnen er kosten aangerekend worden.

Bereikbaarheid

De Zorgcentrale van Mutas is 24/24 en 7/7 bereikbaar.

Niet dringend personen – en patiëntenvervoer

LISA

+32 2 272 08 00

nationaal@mutas.be

Eenvoudig online vervoer aanvragen?

Onze Partners